holmtuva.blogg.se

One bite and all of your dreams will come true - Snow white

Kategori: Vardag

Nu är jag så trött att ögonen klipper, har pluggat klart teorin helt nu. Imorgon smäller det. Om. Jag. Kuggar. Dör. Jag. Bokstavligen  Haha inte bokstavligen då kanske men nästan, ska försöka åka ner till skutan efter att jag har skrivit provet. Om det blir med moppekort eller inte återstår att se.. 
 
Ska se ett avsnitt av Ally Mcbeal innan jag tar min skönhetssömn nu hihi. Ska försöka gå upp vid halv nio imorgon, äta vettig frukost, duscha och göra mig iordning innan jag tar bussen och möter upp mami vid halv tolv. Skriver provet 13.45 så.. wish me luck amigos
 
 

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2013-10-03 | 23:29:55
    Bloggadress: http://supremelook.blogg.se/

    Lycka till tjejen! :)

    Svar: Tack så jättemycket! :)
    Tuva Holm

Kommentera inlägget här: