holmtuva.blogg.se

Funderingar

Kategori: Vardag

Att respektera sig själv.
 
Att gå in och läsa linnolsson.se har för mig blivit något av en vardagsrutin, för att jag vet att jag blir på bra humör av det. Linn verkar verkligen vara en super trevlig person med vettiga värderingar och som verkligen bara sprider power omkring sig. Pepp på riktigt hög nivå. Det är väldigt mycket blandade inlägg på hennes blogg, både outfit, häst och riktigt bra killer åsikter ibland och idag var verkligen en sån dag. Linn och Ebba's podd allstå.. finner inga ord.. bara wow. Avsnittet "Sviken" kom in på några riktiga tankeställare. Bl.a dethär med att respektera sig själv. Att göra det man mår bra av och följa sin magkänsla det är.. verkligen starkt. 
 
Att prata och umgås med någon som har behandlat än illa tidigare, vad är det? Även om jag vet att det inte är helt rätt så dras man med lite. Bara för att ha någon. Eller? Frågan är om det är värt det denhär gången eller om det kommer att sluta på samma sätt som tidigare. Jag litar inte på honom alls så vet redan hur det kommer sluta igentligen. Fan. 
 
 
Ska åka ner till gymmet med mamma nu, öka endorfin flödet och tagga Zumbaaaaaa!!! Ska få iväg insändaren när jag kommer hem. Ut med det dåliga och in med det bra. Nu kör vi på dethär. Puss på er! 
 
Love it!
 
Kommentera inlägget här: