holmtuva.blogg.se

Jag får kramp i huvudet

Kategori: Vardag

Har suttit med mopedteori senaste timmen, gick upp till huset och gjorde lite övningar med pilatesbollen bl.a situps, rygglyft och plankan. Skalade en morot och gick ner hit igen, har fått alla rätt på basic frågorna så tänkte att jag gör repetitions frågorna och då får jag underkänt för att det är idiotiska frågor som det varken står något om i boken eller är med någon annanstans bland de vanliga frågorna?! Jag som trodde att jag hade koll, vilket skämt!! Så det blir att åka direkt hem imorgon och traggla teori när jag kommer hem och på fredag morgon innan teori provet. Börjar få ångest nu för att jag inte ska klara det, kommer avlida isåfall men ska försöka få några timmars sömn innan morgondagen. Godnatt på er. 
 
 
Du är på repeat.
Kommentera inlägget här: