holmtuva.blogg.se

JAG ÄR MOTHER FUCKIN' BÄST..!!

Kategori: Vardag

Jag klarade det, jag klarade det där jävla provet. Ursäkta orden av det fulare slaget men jag är så galet lycklig, stolt och allmänt går på moln över att jag faktiskt lyckades. Minimum är 52 av 65 poäng, jag klarade mig med 57 poäng. Vi kom dit vid tio i ett, tog kortet till körkortet men fick ta om det fyra gånger haha iomed att kameran inte tyckte att jag kollade rakt fram för att luggen var i vägen haha. När klockan var halv två, en KVART innan så kommer prov tanten och säger att jag på pappret inte har gjort min utbildning. Då är det trafikskolan som har glömt att fylla i det på trafikverket. Den kvarten var nog den längsta hittils i mitt femton åriga liv, när man inser att.. det är inte meningen, jag ska inte göra dethär, vi får åka härifrån utan, det finns inget prov, det är inte meningen, nu skiter jag i dethär.. Men de lyckades lösa det i sista sekund och de sköt upp det fem minuter för att verkligen få ihop det. Jag klickade igenom alla frågor på en kvart och blev klar före alla andra men jag kollade igenom alla frågor två gånger för att jag inte vågade se resultatet och gå därifrån först ifall att jag fick underkänt. 
 
Gick sen till esspresso house med mami och fikade för att fira att jag klarade det. Hur mysigt som helst! Tog en sväng förbi min moster som är i sverige och hälsar på nu och kramades lite med Anna och hennes 1 åriga dotter Milla, hur mysigt som helst ♥
 
 
Kommentera inlägget här: