holmtuva.blogg.se

Dehär med skola, plugga, stall, blogg..

Kategori: Vardag

Ush och fy vad dålig jag är på att blogga. Har haft fullt upp senaste dagarna, gått upp tidigt och gått och lagt mig sent så bloggen har inte prioriterats så högt som den kanske borde hehe. Har ganska fullt upp just nu (i min värld iallafall haha) fast allt handlar igentligen om att planera. Hade löpning och intervaller på idrotten klockan åtta imorse, galet jobbigt men alla var så himla drivna och motiverade för en gångskull och verkligen gav allt. Så man fick genom det lite mer energi! Hade även hemkunskap där vi bakade bullar som blev huuur goda som helst. De blir alltid det när jag och Amanda bakar.. hihi. Det blev vår sista lektion för att vi hade håltimme sista timmen så vi fick sluta redan klockan tre. 
 
Tog bussen raka vägen till skutan och fixade med lite us grejer, organiserade upp lite grejer och började på en till fin plansch *host* ang skåpen, den blev inte klar men den är påbörjad iallafall. Var tvungen att åka hem vid kvart i sex men buss******* åkte bara förbi svartbäcksvägen så fick gå upp till vattumannens och ta en buss därifrån istället. Hur tröttsamt som helst, kom hem ordentligt iallafall. Åt uppe i huset med de andra innan jag gick ner till stugan med katten för att plugga både franska och moped teori, dock så fastnade jag med annat men ska springa upp till huset och hämta en frukt innan jag tar tag i det ordentligt. Puss på er!!
 
 
Kommentera inlägget här: